De overwinning van Ajax heeft heel wat losgemaakt. De ene inhaker is leuker dan de andere, maar die van Jupiler toonde oprecht een glimlach op ons gezicht. De biersponsor van Ajax vierde het bereiken van de kwartfinales van de Champions League door een stierengevecht uit te beelden.
De tijden waarin je als sponsor een simpel logootje liet zien langs het veld zijn verleden tijd. Je kunt tegenwoordig van alles verzinnen en de leukste animaties met de mensen delen. Precies dat is wat Jupiler zondag deed tijdens Ajax - Fortuna Sittard (4-0).
Het biermerk heeft een stier verwerkt in zijn eigen logo en dan is de link met Spanje natuurlijk snel gelegd. De stier neemt de toreador te grazen en om het helemaal af te maken, is het beest gewikkeld in een doek waar 1-4 op staat afgebeeld.
De toreador slaat op de vlucht, maar wordt uiteindelijk toch te grazen genomen. En dat is eigenlijk precies wat Ajax ook deed; het nam Real te grazen. En niet te zuinig ook. Het toch al succesvolle Europese avontuur krijgt daarmee een vervolg.
Wie weet zien we in de toekomst meer leuke animaties terug. Wij waren zo scherp om een filmpje te maken. De eerste animatie smaakt naar meer, gracias!
Geen items gevonden.
Sluit je aan bij onze ruim 135.000 leden. Samen staan we achter Ajax. Omdat SV Ajax opkomt voor jouw belangen ben je nog meer met Ajax verbonden.
* Prijzen lidmaatschappen verschillen per leeftijdsgroep en aantal leden per gezin.
Voorrang bij kaartverkoop
Tijdens evenementen dichtbij spelers
Heel veel korting, acties en prijzen!
© 2025 ajaxlife.nl – Powered by TRES